Jolanta Trznadel
Kategoria: specjaliści

Jolanta Trznadel

mgr Jolanta Trznadel

logopeda

 

 

 

KWALIFIKACJE:

- studia licencjackie: surdopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna

- studia magisterskie: logopedia

SPECJALNOŚĆ:

DODATKOWE:

 

Dobra literatura, podróże,
miłość do zwierząt i przyrody.

 

O mnie:         

            W ośrodku pracuję jako logopeda. Prowadzę również zajęcia logopedyczne
z naszymi najmłodszymi podopiecznymi w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Na każdych zajęciach dbam o to, by towarzyszyła nam przyjemna, pozytywna atmosfera, a uczniowie wychodzili z gabinetu uśmiechnięci. Lubię aktywnie spędzać czas z dziećmi, dlatego często można mnie zobaczyć podczas organizacji zabaw i imprez okolicznościowych z najmłodszymi wychowankami.

            W kształceniu ważne jest dla mnie indywidualne podejście. Staram się ciągle podnosić swoje kompetencje zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach, aby móc lepiej wykorzystać nabytą wiedzę w pracy logopedycznej.

            Cenię odpoczynek na łonie natury, długie spacery i odkrywanie nowych miejsc.

 

W społeczności Ośrodka wyróżnia mnie:

Uśmiech i pozytywne nastawienie.

 

Kontakt:

Telefoniczny i osobisty codziennie w godzinach pracy.


Grażyna Stacherzak
Kategoria: specjaliści

Grażyna Stacherzak

 

 

Pedagog - Grażyna,

to super dziewczyna,

w dodatku piekna blondyna,

mądra, jak niejeden "glina".

 

Pisać nie chce o sobie-dlaczego?

Przecież ucznia nie pozostawia biednego.

Każdemu chętnie pomoże,

trzeba Ją zabrać nad morze.

 

Ciastkami zawsze częstuje,

jak trzeba, to i współczuje.

Klasę i wdzięk ogromny ma w sobie,

może napisze w końcu coś Tobie!!!

(by ewaskin)

Bogusława Majewska
Kategoria: specjaliści

Bogusława Majewska

   

mgr Bogusława Majewska

nauczyciel gimnastyki korekcyjnej   

- dzieci od wczesnego wspomagania po gimnazjum włącznie

 

KWALIFIKACJE:

- studia magisterskie: AWF – rehabilitacja ruchowa

- studium fizjoterapii

- studium pedagogiczne

- studium surdopedagogiczne

- język migowy: tłumacz

 

SPECJALNOŚĆ:

rehabilitacja ruchowa, organizacja badań ortopedycznych i realizacja zaleceń lekarskich

DODATKOWE:

O mnie:
Lubię dzieci. Praca w naszym ośrodku sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej  z dziećmi sprawiają mi przyjemność. Potrafię dobrać dziecku ćwiczenia korekcyjne tak, aby bawiąc się jednocześnie ćwiczyło i korygowało swoją wadę. Wiem, jakie mięśnie pracują w danym ruchu, potrafię je nazwać i umiejscowić w naszym ciele. Dbam o sylwetkę naszych dzieci i pilnuję je aby się nie krzywiły.
Oprócz tego pracuję w Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku fizjoterapia, prowadzę zajęcia z fizykoterapii. Pracowałam również w Wyższej Szkole Fizjoterapii A. Czamary. Współpracuję z AWF Wrocław, biorę udział w konferencjach naukowych na temat wad postawy dzieci i młodzieży niesłyszącej i dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jestem współautorem artykułów do czasopism naukowych o tematyce rehabilitacji dzieci niesłyszących.

Wolny czas spędzam na wycieczkach. Z każdej podróży przywożę super wspomnienia i ciekawe zdjęcia. Lubię oglądać seriale TV, słuchać dobrej muzyki, czytać książki podróżnicze, rozwiązywać krzyżówki.

Kontakt:

telefon służbowy w godzinach pracy

Marta Korczyńska-Michna
Kategoria: specjaliści

Marta Korczyńska-Michna

mgr Marta Korczyńska – Michna

terapeuta Integracji Sensorycznej i surdologopeda

 

 

 

KWALIFIKACJE:

- studia magisterskie: pedagogika
- studia podyplomowe: logopedia

- studia podyplomowe: surdologopedia

- studia podyplomowe: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

- studia podyplomowe: integracja sensoryczna

- język migowy:

- fonogesty:

SPECJALNOŚĆ:

DODATKOWE:

O mnie:         

Wiedząc jak ważna jest prawidłowa diagnoza i postępowanie terapeutyczne, staram się systematycznie wzbogacać warsztat pracy, poszerzać wiedzę i umiejętności dotyczące rehabilitacji dziecka z wadą słuchu, z tego powodu uczestniczę w warsztatach i szkoleniach.

W czasie zajęć z Integracji Sensorycznej najważniejszy dla mnie jest dobry kontakt oraz komunikacja z dzieckiem. W atmosferze zabawy dziecko intensywnie ćwiczy, nie będąc tego w pełni świadomym. W konsekwencji poprawia swój rozwój sensomotoryczny i emocjonalny, a także buduje poczucie własnej wartości.

 

W społeczności Ośrodka wyróżnia mnie:

 

Kontakt: